.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه : قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود
معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، ناصر سراج بعد از ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره، گفت: از روز اول انقلاب تاکنون کمتر ماهی بوده است که حوادث سنگینی بر این انقلاب نگذرد.

 

وی بیان داشت: با گذشت یک سال از عمر انقلاب، دشمنان علاوه بر ترورها، جنگ عراق بر علیه کشورمان را راه انداختند.

 

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: حدود ۹ ماه بعد یعنی در ۳۰ خرداد سال ۶۰ جریان مسلحانه منافقان آغاز و ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه طی این جریان بی‌گناه شهید شدند.

 

سراج تاکید کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت در جریانات اخیر به کشور وارد شد و یک سری سلبریتی‌ها نیز که خود ما آن‌ها را بزرگ کرده‌ایم با دشمنان همسو شدند.

 

وی افزود: با مخلان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌شود و اکثر اغتشاش‌گران شناسایی شده‌اند و همه مدارک اقدامات آن‌ها موجود است.

 

معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: در فضای مجازی کار‌های خوبی نیز انجام شود، ولی متأسفانه عده‌ای در حال بهره‌برداری غیردرست از این فضا هستند.

 

سراج از شناسایی عوامل شهادت امام جمعه خاش خبر داد و افزود: دشمنان ما در حالی از اعدامی‌ها دفاع می‌کنند که هیچ نامی از کسانی که آن‌ها را شهید کرده‌اند، نمی‌برند و هیچ‌یک از این توطئه‌ها در کشور ما راه به جایی نبرده و در جریانات اخیر نیز، دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ضربه زدن به کشور بودند که مسئله فوت مرحومه مهسا امینی بهانه دست آنان داد.

 

وی گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.